C

Heej, gud vad den här veckan har varit varm! Jag har nog legat  på straden varje dag så jag har inte skrivit något på min blogg, jag börjar från måndag:

Måndag: I måndags så träffade jag Linn, för vi har inte träffats på över en månad, vi gick till stan oc kollade lite. Sedan åkte vi hem till mig för det började ös regna (tråååkigt) och jag hade shorts på mig så jag blev jätte blöt. När jag hade bytt om så åkte vi till henne och åt middag och hade lite trevligt :)
Vi satt och kollade på  bilder från Italien, eftersom Linn var där (A)
Sen kom pappa och hämtade mig, orkade inte åka kominalt ;)


Hahaha hon ser lite cp ut men det är hon inte, sööt <33


Tisdag: Vi ska kanske köpa en Jeep tydligen, så vi skulle åka och titta på Jeepar, men innan det skulle vi träffa min morbror och min kusin Pebles för dom var i Stockholm och skulle åka till Möja, för dom hade varit i Skåne på bröllop, så dom skulle ta båten ifrån Stockholm till Möja. Dom satt på pizza hut när vi kom. Vi stog där och pratade med dom. Sedan ville Pebles gå runt och kolla lite på stan, jag visade henne runt och hon köpte lite saker. Mamma, pappa och Krister (morbror) gick till en bar och drack öl, medans vi lodade runt på stan. Vi tog en varsin drick på Espresso House, hon hade aldrig varit på det Caféet så jag föreslog det, hon tyckte det var ett bra cafe :) hehe
Sen så gick vi till baren där dom satt, ocj tog en cola och prata/skratta haha :D
Sedan var dom tvungna att åka till båtarna, men vi bestämmde en tid då Pebles skulle komma tillbaka, hon kommer den 5 augusti ! :D


Onsdag: I onsdags så låg vi på stranden och latade oss ;), det var jätte varmt så man badade ju också. Vi badade på vanliga stället som ligger på Värmdö.

Torsdag: I torsdags så åkte vi och kollade på Jeeparna, och vi är ganska säkra på en :), jag fick välja vilken färg hehe(A) jag valde den mörk röda färgen ;) Sen så åkte vi till Täby centrum för att köpa en present till lilla Saga som fyllde år i onsdags, för hon ska ha kalas idag (lördag) :) haha

Fredag: Vi har tröttnat på badet som ligger på Varmdö, så vi åkte till "´Blå lagunen" som ligger på Ekerö, Gropen.
Det är ett speciellt bad, det känns som om man badar i Medelhavet hehe :P Vattnet var turkost och jätte skönt!
Solen stekte och man låg och solade sig, och det fanns ett jätte stort sandberg där man kunde ligga och sola, men det var så många människor där. Så jag rekomenderar det badet till alla. Det kostar 40 kr inträde.



Pappa tyckte att jag såg ut som en fluga, men det tycker inte jag :P haha



Man kanske inte ser att det är så turkost här, men det var det :)

Efter badet så grillade vi på gården och hadedet myysigt! :)

Lördag: Idag så ska vi på kalas hos Saga som fyllde hela 5 år i onsdags (Grattiis). Vi köpte en rosa Hello Kitty klocka, fö hon gillar att lära sig klockan :) det är ju bra. Så vi ska grilla med dom och fira Saga såklart :D
Just nu sitter jag här vid datan, ska snart gå och duscha.



Men vi hörs PUSSAR OCH KRAMAR (L) // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0