C.

Heeej allihopa!,
Hemskt,hemskt väder :( fuck it! Det regnar jätte mkt nu usch :/ Men aja, jag har underbara tre dagar att se fram emot :)
Pebles(kusin) kommer till Stockholm, Sassa (kusin) kunde inte, hon var uppe i Åre (där dom bor) för att ta motorcykelkörkort, eftersom säsongen där är snart slut, för snart kommer det bli kallt och frosten kommer lägga sig på vägen (buhu). Men då kommer Pebles och ska ha roligt med mig och syrran. Imorgon så ska vi till skansen, för Jennifer jobbar där i kioskerna vid allsångscenen, så jag och Pebles ska sitta och se på allsången så kolla efter oss på tvn :D!
Det ska bli aaaas kul! Vi tre ska sova i Jennifers lägenhet.
På onsdag ska vi till grönan Wohoo andra gången i sommar :D hehe, men fegis som ja är så vågar jag inte åka fritt fall och sånt haha! Sen ska vi typ äta en god middag här hemma.
Och på torsdag ska jag och peblan gå på bio och se "Sex and the city the movie" , jag har sätt några avsnitt från serien.


Och vi ska festa varje dag solklart! hehe!

Kommer ha så jävla roligt,så jag kommer inte kunna skriva på min blogg på tre dagar!
Adios amigos!(H)PUSS// C

P.S, juste glömde säga, dn 16 september drar jag och Cleo till Frankrike, Paris! As naajs är där till den 20! puss å hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA MER!!!:D:D

2008-10-29 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0