C

Heej allihopa!
Jag är jätte ledsen men har inte kunnat skriva någonting, har tagit en lite paus från bloggandet, och så har jag haft fullt upp :) Jag har badat mycket med Cleo, vi har badat på Grisslingehavsbad, as najs!

Cleo gjorde ett najisgt hopp haha!

Nu har jag äntligen fått träffa min kusin Pebles och min farbror som jag inte har träffat på 8 hela år! (tyvärr så kunde inte min andra kusin Sassa komma, fär hon jobbar uppe i Åre, dom bor där).
Vi var i Stockholmsskärrgård på Möja, för min morbror är bagare så han bakade åt ett cafe där, medans Pebles hjälpte till :) Det var as kul och så var det jätte varmt ! Jag, Jennifer (min syrra) och Pebles satt och prata hela tiden, man hade ju så mycket att prata om. Vi gick ner till några klippor och satte oss där och sola, sen bestämmde Pebles och jag att vi skulle gå ner och känna på vattnet. Sen kom det vågor som blötte ner oss haha. Sen ber hon mig att kliva ner till hennes sten som hon stog på, och det var massa alger på den stenen så jag fattade att det var halt, (vad tror ni vad jag gjorde) jag for ner i vattnet, men jag landade lika snabbt i vattnet som jag kom upp haha, och min syrra som stod och tog kort på oss fick så klart med det !



Pebles och jag hehe, det var faktist varmt i vattnet!



Här händer den fruktansvärda olykan, men som sagt, det var ju varmt i vattnet ;) hehe

Om två veckor så kommer både Sassa och Pebles till Stockholm, och då ska dom bo här en stund, vi ska bo uppe i mina syrras lägenhet, vi ska gå på grönan och så ska jag och Pebles kanske gå och se "Sex and the City the movie".
(vill så gärna se den!) Och så klart så kommer vi festa en hel del ;)))

Imorgon kommer jag få träffa Linn som jag inte har träffat på över en månad, för att hon var på konf.läger och jag var på konf.läger, sen drog hon till Italien (lyckos henne, jag har inte åkt någonstans i sommar, jag är så van att jag reser bort från kalla Sverige, men det var inte så trisst som jag trodde att lovet skulle bli :) ).
Så vi ska till stan och fika, jag ska ta lite bilder :)

Nej nu måste jag dra, men ni får ha det aas bra, PUSS LOVE<33


Kommentarer
Postat av: C

Jag ser hemsk ut !!

2008-08-12 @ 00:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0