Lite om mig

Namn - Cassandra Lundblad
Födelsedag - 15 mars
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - Grön bruna
Hårfärg - Blond
Längd - 170 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Högerfotad/vänsterfotad - Ee, vet inte, typ höger?
Stjärntecken - Fisk
Skostorlek - 38/39 brorpå skorna
Är dina föräldrar skilda - Nej
Skor idag - Vita ballerina från 'friis and company' 
Svagheter - Vet ej
Rädslor - Spindlar
Mål för året - Shoppa och sola så  man blir brun
Mest använda fras på msn - asså,haha
Det första du tänker på när du vaknar - Jag tänker inte på något speciellt
Mest saknade minnet - Dalarna
Kändis du blivigt gämförd med - Em Mischa Barton har hänt att någon har sagt, annars vet jag inte
Storlek på kläder - S/M

Favortier:
Färg
- varejerar på humöret
Mat - Pasta
Sport - Taekwondo
Djur - Katt, har en
Glass - Citron sorbe och choklad glass
Affär - Gina tricot, HM, SALT , Vero moda, top shop m.m
Sallad - Grekisk
Skådespelare - Rachel Bilson, Nicole Kidman, Jude Law m.m
Låt - Har många
Nummer - 3
Årstid - Sommar såklart 
Parfym - Ralph Laurent , cool fast har många fler

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Kriminal tekninker
Vem av dina vänner är mest lik dig - Jag tror faktist ingen är lik mig, och det är ju bra, alla har sin egna stil
Vem är mest högljudd - Lenox så klart
Vem får dig mest att skratta - Tove
Vem har du känt längst - Linn och Nemo
Bästa känslan - Glädje
Värsta känslan - Sorg
Vart vill du bo i framtiden - USA, annars Sverige
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - Inget speciellt, är nöjd som jag är :)
Hur länge tror du att du kommer leva - Jag hoppas till över 90 år (A)(A)

Har du någonsin;
Varit kär - Ja, klart
Blivit dissad - Mm
Rymt hemifrån - Typ
Föreställt dig ditt ragg naken - Nej haha
Skolkat - Jadå
Sovit utomhus - Jupp
Gråtit i skolan - Haha ja
Velat bli modell - Yesbox
Varit otrogen - no
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - jupp
Sett en död människa - aa
Druckit alkohol - Ja
Använt droger - That's a big no no
Ätit sushi - Jaaa älska
Varit på scen - klart
Snattat - haha aa med tove ;)
Retats - Ja, det är jag bäst på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0