Varm kväll!

Jag kom hem för en halv timme sen, jag ar varit med tove nu, vi gjorde inget speciellt faktist.
Vi träffades vid donken, jag tog en glass med chokladtopping och hon en pommes. Vi satt där och snacade en stund tills vi tröttnade och gick. Sen gick vi mot parken och satte oss på en varsin gunga och satt och snackade haha ;)
Sen så såg jag ch tove ett barn som trillade ner frn klätterställningen, hon landade med huvudet först, fy vad hemskt det var att se det, hon började as grina :/
Sen så var det ett till barn som trillade ner från någon jävla gung bil haha, sjukt.
Parklekar är inte bra för små barn.

 Det var så varmt ute, men tove tkt det var jätte kallt, menhon mådde inte så bra så jag kan förstå det!
Jag och tove hade lite tråkigt, det ända vi gjorde var att prata, men det är ju roligt iför sig, men vi satt och väntade på en person men den personen kom aldrig, så vi gick hem.

Så nu sitter jag här vid datan och är inne på FB,My space och Posh24 (bästa skvaller sidan) på internet.!

Imorgon ska jag nog åka och bada tror jag, vi måste hämta bilen på verkstaden för det var fel på bromsarna, så jag hoppas vi åker ut till en fin badstrand.

Puss //C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0