Helgen!

I lördags så var jag med Carol och Tove och deras kompisar. Vi gjorde inte så mycket, vi slappade lite runt Fridhemsplan.

I går så var jag,mamma och pappa och bada. Först så solade jag, sen blev det för varmt så jag sa till pappa att vi kunde gå ner och känna på vattnet, det var jättekallt, men efter man har vant sig en stund så var det bara att dyka i!, men pappa stod kvar och glode på mig som om jag vore galen, haha. Men sen så dök han också ner i vattnet (bra pappa)!
Ja, så det här var första gången jag badade i år hihi!

Just nu sitter jag här med tove hemma hos mig, vi kollar lite i bilddagboken :) och har pluggat "flitigt" hehe, vi fick en matte läxa på elevens val , hur dumt låter inte det?, men det var kanske för att måndags lektionen blev inställd för att han som leder mattegruppen (Bengt hehe) har ledigt på måndagar. Vi har varit på donken och ätit lite lunch (tjockisäta) haha, sen så gick vi till Västermalmsgallerian och gick in i olika affärer för att checka om det hade kommis något nytt, jag såg ett par jätte söt shorts från HM som var lila (A).
 Nu måste tove gå, men vi ses imorgon. Tove hälsar! PUSS Å HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0