Kort skoldag!

Hola, idag så började jag åtta :/ usssch!. Det var as tråkigt att kolla på fotbollen, man var inte ens med i spelet haha :)
Men som tur är fick vi sluta tidigt, igentligen skulle vi åka och bada men det blev för kallt.
Vi var tvungna att torka ut sitt skåp och torka sin bänk sen fick man gå. Så jag slutade vid tio tiden (A)
Jag har så tråkigt... Nu sitter min syrra på Hultan(hultsfred) och kollar på dem olika banden som spelar...suck.

Imorgon är det avslutning, YES. Det känns så ovärkligt, allting har gått så snabbt, men nu är sommaren äntligen hära!
Efter avslutningen ska jag åka hem och äta lite lunch, och efter det ska jag träffa min kompis Cleo och vi ska gå ut och fika någonstans :P

Imorgon ska jag ha på mig en grön klänning med en vit kofta och vita skor !

skriver mer imorgon,

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej. Haha, har hittat din blogg. Fin!

Du vet nog vem jag är. Denises kusin, Evelina?



Kram!

2008-06-15 @ 19:24:47
URL: http://evelinaas.devote.se
Postat av: Cassandra

Nemen hejsan, vad trevligt att du spanar in den och tack :) men jag har inte hunit skriva så mycket på senaste tiden, har mycket att göra!

men du får spana in min blogg lite då och då och se om jag har skrivit nått spännande, hare bra!

kramkram

2008-06-23 @ 16:49:12
URL: http://fuckingcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0