Ledig dag!

Hej allihopa, idag så har jag varit ledig i från skolan för att förbereda till min Stora systers student imorgon. (A)
Först så åkte vi vid åtta tiden till Martin Olson som är en stor matt varu affär där vi nästan köpte hela affären :P, sedan åkte vi till pris-extra och stor handlade enu mer. Sen så åkte vi hem och förberede. Jag städade både inne ocute på gården (där vi kommer att vara), sedan så sopade jag nästan hela gården haha, det kändes som det, jag skulle också blåsa upp ballonger ( som tur var så hade jag en ballong pump ), jag pumpade upp minst 36 gula och blåa ballonger! Sen så var jag och pappa tvungna att gå till apoteket och köpa host medicin efter som (typiskt nog) har Jennifer (studenten) blivit lite försyld, så den måste bort imorgon, jag ber till gud att den är borta, eftersom det är ju inte så roligt att vara sjuk på sin egen studentmottagning :(.
Nyss så har jag varit ute med sopor, skalat potatisar m.m, så nu är jag helt slut ska nog sova nu, måste gå upp åtta, för att förbereda ute på gården och hänga upp allt krims krams hihi.

Nej nu måste jag dra, men ni får ha det så underbart bra!

KRAM

                                 
     

                                   Här är bilder på Jennifers student mössa :) Jennifer Lundblad, student 2008                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0