Snart sommarlov!

Äntligen är det snart sommarlov, fan vad jag har längtat!
Nu har vi bara elevensval, uusch.
Men jag kommer att vara ledig på onsdag och torsdag för att min syrra ska springa ut (ta studenten).
så jag vill vara med och förbereda. Så då är jag ledig i fem dagar eftersom vi inte har någon skola på fredag för det är ju Sveriges Nationaldag :)

Idag har jag inte gjort så mycket, har varit i skolan men har haft håltimmar mest, så det kändes onödigt att gå till skolan tycker jag :P. Imorgon så ska jag klippa mitt hår, bara topparna, och så ska jag klippa lugg. Jag får hoppas att jag kommer passa i det (A)

Och kan ni fatta att det kommer att bli 31 grader på fredag, så då är det bara att åka ut till någon strand och sola (kanske bada) hehe.

Men nu måste jag dra, men ni får ha en trevlig kväll, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0