Strul med bloggen!

Hej, förlåt att jag inte har skrivit något på jätte länge, men bloggen hade krånglat lite, men nu är det fixat! :)
I torsdags så tog jennifer studenten och hon var genomförsyld (stackarn) , de var jätte roligt, men jag såg henne aldrig springa ut för det var för många människor. Morfar sa "hoppas att ingen trillar i backe när dom springer ner" och precis då kommer jennifer, och alla hoppar på henne och hänger gossedjur,ballonger och champange flasker runt hennes hals. Sen så sa hon att hon ramlade och visade upp sitt ben, hon blödde as mycket så hon fick ett barnplåster utav Anci och lilla Saga ;) hehe.
Sen så skulle ju jennifer åka flak med sina kompisar, deras team på flaket var lila, den var jätte snygg (A)
Alla vi åkte hem istället och åt förrätt, lite plockmat.
Jag och Wille fick gå och köpa två paket drink blandnigar för mamma behövde det, så vi gick till daglivs haha !

Mamma hade köpt såpbubblor och såna där grejer man blåser i så kommer det ut ett ljud haha, vet inte vad dom heter men det var ingen visselpipa, dom skulle vi använd när jennifer kommer ut på gården :P Aja, jag gick upp till lägenheten för att hämta en grej, då stod jennifer där med sina kompisar, dom var hlt blöta, det såg ut som om dom hade fått all alkohol på sig, så dom var tvungna att duscha och fixa sig (jag kan förstå det haha). Sen gick jag ut och sa till alla att hon var här, alla tog en grej från korgen, men det tog evigheter innan hon kom ut haha !
Men efter någon timma elr så kom hon ut, alla började blåsa såpbubblor och visslade på såna där grejer haha. 
 
Efter det åt vi middag, vi grillade och hade lite plockmat :) Det var härligt, men jennifer vill gå om den här terminen, men jag skulle göra vad som helst för att slippa skolan, men om man vill ha en bra utbildning så måste man gå på gymnasium.

Till efterätt hade mamma köpt enchokladfontän som man skulle doppa,frukt,marshmellows m.m, men fontänen funkade inte, men som tur var hade mamma bakat en cheescake,en tårta och jag hade bakat en hallon smulpaj :P Så dagen blev räddad!

Sedan så öppnade jennifer sina presenter som hon fick. Av oss så fick hon ett presen kort på IKEA så hon kan köpa en soffa till sin lägenhet, kanske något mer ;) och hon har ju alltid velat bli någon slags polis, då har pappa köpt biljetter så hon kan få testa på att sjuta med pistoler :D as roligt, hon fick martini glas av min gudmor, hon fick två par örhängen, båda var kors, hon fick två armband sen minns jag inge mera, men hon ficka många grejer.:)
kvällen blev lång hehe.

I helgen har jag inte gjort så mycket. Ska ut med mamma och pappa imorgon och sola och (bada). Jag måste bli bruuuun! haha.

Nej nu måste jag dra, nu har jag skrivit skit mycket hahaha :D PUSS OCH KRAM (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0