Torsdag, stan

hej allihop!

Idag var jag på stan med lilla mamma, för jag måste ha en klänning som jag ska ha på konfirmationsdagen. Vi sprang och letade som tokar. Sen gick vi in till Indiska på hötorget, där hittade jag min klänning. Jag tycker att det är så himla tråkigt att ha en vit eller rosa klänning så jag köpte en brun med vita blommor på, den är ur söt!
Mamma måste ju också ha något nytt, så hon ville gå till Gina tricot för att köpa e klänning som hon hade tittat på och som hon tyckte var fin. Vi gick till tre olika Gina tricot's men hittade inte klänningen och imellan där behövde jag ett halsband som jag kunde ha till klänningen så vi gick till Glitter och köpte ett fint halsband med en vitt ros på. Sedan så gick vi till PK husets Gina tricot, där fanns den klänningen som vi hade sprungit efter! Tack och lov.
Och när jag ändå var där passade jag på att köpa en bikini och ett linne!
Linnet var marin blått med knappar ner nästan till naveln med vita ankare på och lite annat kraffs på (; men den är jätte snygg, och bikinin var vit med guld remmar och så var det rosa roser på :)
Ja nu måste jag dra, ska käka, men vi ses imorgon PUSS!

P.s imorgon ska vi repetera på konfirmations dagen på söndag, jag ska sjunga hehe, fast inte ensam :P med några andra.Skriver imorgon om det  // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0