Långa jävla onsdag!

Haallåå där :)
idag har jag varit på skolan och har haft redovisning om Djurhållning på So/No:n, det gick skit dåligt, våran grupp kommer säkert få G pga mig..
jaja, sen har jag varit med Linnea efter skolan, vi pluggade på fysik provet som vi kmr att ha imorgon. Jag fattade ingenting när jag satt själv och övade, men när jag pluggade med Nemo så fattade jag ALLT, så tack Nemo :)(H)
Vi gick också ut med hennes hund Zingo.
Just nu sitter jag och latar mig framför datorn och är inne på äkliga playahead, fattar inte varför jag är inne varje dag? jag har varit beroende i fem år, fy, det måste bli en ändring på det haha
Jag är också inne på www.posch24.com världens bästa skvaller sida :)
måste gå, XOXO (gossipgirl)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0