Lärare, uusch

Fy fan vad lärare är snåla :S
Jag och min kompis Tove (i min klass) jobbade med en presentation om Florida tillsammans på engelska.
Jag hade lite mer att säga än var Tove hade, inte för att det betyder att jag ska få högre betyg, men jag tyckte att jag framförde det ganska bra, det gjorde det för Tove också!
Tove fick veta att hon fick ett VG, då tänkte jag att jag kanske också får ett eftersom vi hade den här presentationen tsm. Men när jag frågade vad jag fick sa hon ett starkt G, och det gjorde mig ursinnig. Imorgon ska jag ta ett snack med henne, för jag hade övat och slitit som en tok så att jag skulle kunna allt utan till, var tacken då att jag skulle få ett G, isåfall SCREW IT!

imorgon jag jag frågan henne varför det var värt ett G.

// C

Kommentarer
Postat av: mingla

Var med i min tävling om ett Nicole Richie-armband som är sponsrad av BettiesGalleria i Kalifornien :)

2008-05-27 @ 23:03:11
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Marie

Lärare är körda i huvudet. Samma sak för mig bara för ja har dyslexi så sätter dem bara g på mig för då behöver dem inte anstränga sig så mycket.

Lärar är orättvisa.
Kör hårt med snacket!

2008-05-27 @ 23:10:32
URL: http://Mariiereling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0