Lördag, en solig dag!

Heej alla blogg läsare!
Idag har jag pluggat lite på matten eftersom jag har ett matte prov på tisdag, (fyyy)
Jag gick ut på stan med mamma och pappa, vi gick till Odenplan och kollade på kth´s cannival och där så träffade jag Linn, jag hade ringt och frågat ifall hon ville komma :), cannevalen gick igenom stan, men den var riktigt tråkig i år tycker jag. Sedan tog vi en glass på Dalagatan, glass baren heter GLASS, så gå dit, dom har jätte god glass mums.. Sedan gick vi och åt middag på en fransk restuarang som ligger i vasastan. Det var rikgtigt gott! ( jag ska lägga ut lite bilder sen, det krånglar lite med datan )
Nej nu måste jag dra, sa träffa en kompis snart, men ni får ha det så bra allihopa, / XOXO C <33

P.s idag var det en varm dag så jag har solat lite så jag har blivit lite brunare! d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0