Lördag, maraton/Loppis

Idag har det varit en varm dag. Jag och min klass hade loppis i rålis, vi sålde lite olika grejer och fika. Vi fick in ganska mycket med pengar. Det var en lång dag, jag ställde klockan på 8 och började baka mina muffins, sedan så gick jag till SL-center för att träffa min kompis, sedan så gick vi till rålis och vi var där lite för tidigt så vi fick stå och vänta i tjugo minuter, sen kom några och så började vi ställa fram bord och la upp all fika.
Sen tände vi grillen så vi kunde grilla korv och hamburgare.
Jag var där från 10.30 till 16.00, det var jätte jobbigt för det var så  varmt, jag ville bara åka och bada hehe.
Efter det träffade jag mamma och pappa för vi skulle ha picknick med våra kompisar. Så vi satt där och kollade på maran (maraton).
Men jag ville gå hem för jag var så trött, så jag gick hem och vilade, men nu är jag lite piggare.
Det är så skönt att det snart är SOMMARLOV!, men vi börjar den 18 augusti, så det blir ett kort sommarlov (suck).
Imorgon ska jag bada på Solviksbadet med Beatrice,Linn och mabey Tove? måste gå nu Seyaah!puss(H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0