Måndag

Hallå där! Idag har jag varit i skolan och haft tråkigt, sedan så åkte jag,Tove och Beatrice till Thorildsplan, vi visste inte vad vi skulle göra där. Vi tog en promenad tills vi tog ett stopp och satte oss ner. Sedan så fortsatte vi mot kristineberg och där så ringde jag Linn och bad henne komma till oss.
Linn kom och vi började vandra mot Frehäll. Vi satte oss ner och tog ett chill pill och vilade oss lite eftersom vi hade gått så mycket. Linn köpte en cola light ( fy hatar cola light )


Jag har försökt att säga till Linn att cola light inte är bra! man ska drick vanliga hedliga COCA-COLA!
Alla som älskar coca-cola skriiv en kommentar!

Imorgon ska jag och tove redovisa om Florida på engelskan! hoppas det går bra(A)
 
Men nu måste jag dra ! puss å kram(H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0