onsdag

Hallå dära!
Förlåt att jag inte skrev något igår, var riktigt upptagen, men jag tror jag inte gjorde så mycket, vilade mest, jag hade jätte ont i huvudet för vi hade sprungit cooper test, vi sprang 4 km och jag sprang in i mål när det hade gått 18 min, lite dåligt kanske, men jag hade jätte ont i jumsken :(
Så jag var riktigt trött igår, men nu mår jag bättre, har nyss ätit middag.
Idag har jag inte gjort så mycket heller än skolan då dagen gick segt som kola!
Men nu sitter jag här vid datan och är inne på FaceBook (datanörd) haha.
Got to go, seyah! PUSS

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

shooo,
roligt liv, varför nämnde du inte mig i din blogg :(

2008-05-14 @ 18:09:35
Postat av: Anonym

mjaooo hihihi

2008-05-17 @ 22:59:23
Postat av: Cassandra

nämnde dej :P haha och du e??

2008-05-18 @ 21:26:28
URL: http://fuckingcassi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0