Söndag

Torsdag: I torsdags var det Rix fm. Jag var där med nemo, lenox, karin och kalina, vi hade det roligt. Och Jason Mraz var där och sjöng "I'm yours", han var jätte bra, love him!
Sedan var det andra töntiga band som EMD usch hatar dom, och Ola från idol, euuw, nej dom är inget för mig :P


Det här har varit en både rolig och tråkig helg. I fredags var jag på stan med mamma och vi shoppade nya skor till mig på friis company dom är ett bar vita ballerina skor, jätte söta <3
Efter det så åt jag middag med Linn på ett ställe som heter Texas burger co. som ligger längre upp på Polhemsgatan vid lilla capri.
Sedan sov vi över hos Linn och kollade på en skräckfilm som heter "flickan i källaren", den var sådär, inte den bästa man har sätt hehe.
Dagen efter så åkte jag och Linn ut på stan och gick in i olika affärer. Sedan så hyrde vi en till film som heter "Unrest" det är också en skräck film, och den var inte vilken skräck film som helst, utan det var riktiga lik i den filmen. Den var jätte äklig, men den var rolig och bra :)
 Sedan var det dags att äta middag med några gäster på en restaurang, det var också trevlans ;)
Idag så har jag inte gjort så mycket förutom att ha pluggat med Tove hela dagen.
Jo juste, jag var på en konfirmationsmässa som man måste gå på suck.. Jag och Bianca var där och kyrkans tema var Fiskmässa, haha, men jag och Bianca snacka bara utan och bry oss vad som hände typ :P

Japp men det var allt tror jag, men ni får ha det så bra allesammans ! PUSS Å KRAM XOXO<33/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0