tisdag 27/5

åååh, jag glömmer alltid att skriva på min blogg, men nu får jag skärpa mig, promise (A)
 
Lördag: Jag var ute på söder med mamma och pappa och tog en promenad i det fina vädret, vi gick in i affärer och kollade, sedan gick vill till en resturang som heter "där med pasta", det var ganska okej mat, inte det godaste man har ätit, men det dög.
Senare åkte vi hem för jag skulle till grönan för att möta lenox,karin,charita och tove.
Jag och kalina mötte varandra vid busshållplatsen och åkte in till stan och där tog vi en annan buss som gick till skansen. När vi klev på bussen bråkade busschafören med någon tjej, han sa typ att hennes remsa inte var giltigt och blabla, vem bryr sig det tog hundra år innan hon blev utslängd av några vakter som gick förbi, haha.
Efter alla omständigheter åkte bussen mot grönan (tack och lov).
När vi var framme leta vi efter lenox och co, vi åkte lite grejer och åkte hem till karins place och partade loss hehe, ska nog inte nämna något om den ;)

Söndag: Jag sov bara tre timmar, hade skit svårt för att somna, jag vaknade vid sju, gick upp, och karin vaknade, vi bestämde oss för att gå till gustjänsten som var klockan 11.00.
Den var skit tråkig, jag gick hem efter och duschade och sov en stund (skönt)
Sedan kom Cleo på besök (A)

Måndag: igår hände det inte så mycket tror jag, jo föresten jag hade musik prov, och det gick riktigt bra faktist :D
Hoppas jag får VG elr kanske ett MVG,?! man får ju hoppas.

that was all :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0