Äntligen har jag börjat skriva igen :D!

Hej alla bloggläsare! Nu har jag börjat skriva på min blogg, ha haft en ganska lång paus för skolan går alltid först haha ;), men nu ska jag försöka skriva så mycket jag hinner med!
Idag har jag varit i skolan dåra, znaark.. Jätte tråkig och lång dag. Och igår hade jag matte i två timmar bara för att öva på nationellaprovet som jag kommer göra nästa år. Jätte jobbigt. Dagen var seg som kola, men till slut slutade vi och jag gick hem. Jag pluggade lite nyss :// Nu sitter jag och är inne på facebook och lyssnar på musik.
Imorgon ska jag upp klockan halv sju för vi börjar åtta :( Och kallt har det blivit ute, det blir bara kallare och kallare. Tur som det är har jag två vinterjackor (A) haha. Nej men nu måste jag dra. Ses imorgon,
XOXO / cassandra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeeey! nu blir jag glad att du börjat blogga igen!!!:D<3

2008-11-19 @ 20:27:02
URL: http://bumbihubbe.blogg.se/
Postat av: gossip girl

du e bra att ha:D

2008-12-11 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0