let it snow, let it snow, let it snow!

Asså det är sjukt att der är snö ute. Dom som sa att det inte skulle bli någon snö, väderprognoser har inte rätt ibland och det är uber dåligt. Men jag blev fett glad när jag vaknade och kollade ut genom fönstret och såg att det låg snö på marken! ;) Jag tror att det kommer snöa på jul nu, man får hoppas! Snart är det jul. Veckorna kommer gå fort som den här veckan har gjort. Imorgon är det söndag.. Suck. Men jag och syrran ska gå och sola solarium, som vi igentligen skulle ha gjort idag. Men men, det blir nog braa:))

Jag såg nyss filmen "bring it on" som jag har sätt ett antal gånger, men man kan inte få nog utav den ;) haha.
Nu så ska jag nog gå och hälla upp ett glas cola och sätta mig och kolla på tv :P
Hare bra//C

Kommentarer
Postat av: beata

kul att du börjat skriva igen :)

2008-11-22 @ 23:28:22
Postat av: Cassandra

tack :),ska försöka att skriva så mycket jag kan!

2008-11-24 @ 19:20:03
URL: http://fuckingcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0