Noo..:(

Varit i skolan idag, (som alltid), skulle skriva klart min spanska grej idag och så hade vi redskapsgymnastik,och så skulle man visa upp grejer på redskapen för läraren, men så klart så ska jag bli förskyld precis vid lunch..:(
pallar inte att vara sjuk, känns som jag är det hela tiden. Jag får hoppas att jag blir frisk tills imorgon, vill inte att hela helgen ska förstöras! ://

Igår så var jag på bio och såg "de ofrivillga" med Linn :) Den var faktist jätte rolig, bättre än vad jag hade förväntat mig.
Vi var där en halvtimma innan filmen började så vi fick bra platser. Så vi satt och prata och åt popcorn och drack coke ;)
Så jag tycker att ni borde se den. Filmen är Sverige i ett nötskal om man säger så hehe.

Nu sitter jag och kollar på one three hill, det börjar bli spännande nu, ska dra, kanske skriver något till inlägg, Pusss<33


Kommentarer
Postat av: towvs

krya på dig :*

2008-11-27 @ 18:43:16
URL: http://bumbihubbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack gumman <33

2008-11-28 @ 10:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0