sjuuk...

Hej, jag är hemma idag. Har jätte ont i halsen:// pallar inte det här. Jag sitter och kollar på Mtv så det är ju najs:)
Sen ska jag kanske hjälpa mamma med att ta upp lite adventsgrejer, om jag nu orkar..
Jag vill bli frisk till helgen(som jag nu inte kommer bli), jag måste bli det...Hoppas alla har det roligt i skolan med alla roliga lektioner *host* :P
, men den här dagen skulle ingentligen inte blivit så lång, skulle bara ha matte,slöjd och bild, som tur är ligger jag före i slöjden, är redan klar med min träburk haha, men bilden kommer jag ligga efter på för vi har bara bild den här terminen, så nu kommer jag ligga efter :(( men får köra hårt nästa fredag :). Jag tänkte igår att jag skulle till the school, men sen kände jag på morgonen att jag inte var helt frisk.
Jag ska dra nu, kommer säkert skriva ett till inlägg idag, Puss å Hej(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0