solat solarium

Nu är jag tillbaka igen. Det gick ganska bra med "brännan" hehe ;), jag är röd som en kräfta, men men, det röda lägger väl sig till i morgon i hope.
Nu sitter jag och chillar framför datan, kanske ska plugga, nej? ja? eller vet inte haha, skulle vara ganska skönt om jag har gjort klart läxorna:) kanke läsa Sv-boken "hjärtans fröjd" som är uber tråkig, usschusch.

Hur ska jag fixa min blogg, får panik. Jag har försökt att göra det själv, men jag fattar inte hur man gör, hur ska bloggen se ut. Det vet jag inte heller, men jag får fråga någon av mina "kuniga kompisar" hehe;)
BYEBYE!

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är inte kunnig HAHHAHAH

2008-11-24 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0