Okej lördag :)

Hallu blogg läsare!
Idag har jag varit med Linn på dan och på kvällen var jag med Tooveee :D hehe.
Linn kom över hit och vi hade lite myyys, vi satt och snackade om vad hon hade gjort igår, alltså hon var på någon fest höhö.. Och sen var Linn tvungen att dra hem, så då träffade jag tove vid sju och vi gick hem till mig och spelade Buzz haha *geeks*, nej men det är faktist ruuligt. Sen satt vi och kollade på gamla bilder på mig och tove, både fula och fina, störda och sjuka hahaha.

Just nu sitter jag här och är inne på facebook och msn. Vet inte riktigt vad jag ska göra, ska nog ta det lite lungt. Ska träffa Linn och Tove igen imorgon Haha, ska väl hem till Linn en sväng och sen träffa Tove på kvällen igen, samma gamla visa, men men... :D Nu har inte jag något speciellt att säga, vi hörs kanske senare, BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0